- +48 503 754 391
- kontakt@imoogi.pl
- Pon-Pt: 9:30 - 17:30
Pozycjonowanie to bardzo złożone działanie, na którym w pewnym stopniu skupia się działalność naszej firmy. Dążymy do tego, by Wasza strona posiadała jak najwięcej słów kluczowych w TOP 3 czy TOP 10 wyszukiwań. Rynek e-commerce jest tak przeładowany, że pozycjonowanie sklepu internetowego wydaje się być czymś naturalnym.
Branża e-marketingu co jakiś czas znajduje nowe punkty zaczepienia, które oferuje Google dla wszystkich, którzy chcą zaistnieć w ich wyszukiwarce. Czy jest to dobre rozwiązanie dla Twojego sklepu? Na pewno tak! Nasz potencjalny klient może skorzystać z darmowego audytu SEO wykonanego przez naszego specjalistę SEO. Pokaże on, jakie dana witryna ma wady, jaką posiada obecnie widoczność i na czym polegałaby jej optymalizacja.
Jeśli Twój sklep nie jest widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania, tracisz wielu potencjalnych klientów. W przypadku e-commerce należy zadbać również o reputację firmy w sieci (SERM).
Realizując indywidualną strategię SEO jesteśmy w stanie zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarce i zapewnić sklepowi przypływ wartościowego ruchu. Zadaniem pozycjonera w kontekście SEO dla ecommerce jest sprawienie aby sklep, dla którego wykonywane są działania był wysoko w wyszukiwarce Google na frazy transakcyjne oraz ogólne.
Pozycjonujemy sklepy w oparciu 4 ważne filary SEO. W przypadku pozycjonowania sklepów online niezwykle ważne jest aby wykonać szczegółowy audyt stron i na jego podstawie stworzyć spójną strategię optymalizacji.
Zastanawiasz się, co daje pozycjonowanie sklepu internetowego? Zalet tego rozwiązania jest naprawdę mnóstwo. Pierwszą i chyba najbardziej popularną z nich jest zwiększenie ruchu na stronie. Dobre wypozycjonowanie może także pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Gdy znajdą się klienci, z automatu wzrasta również sprzedaż. Realizacja celów, które są tak ważne w handlu, staje się dużo łatwiejsza.
Twój sklep może być na szczycie wyszukiwać użytkowników dzięki temu, że posiada on ukierunkowanie na wcześniej uzgodnione z Tobą frazy. Pozycjonowanie sklepu w internecie jest procesem dużo skuteczniejszym, ale i dużo żmudniejszym od wykupienia reklam Google Ads. Na efekty pracy pozycjonerów trzeba trochę poczekać, lecz efekty pozycjonowania sklepu będą dużo lepsze, niż w konkurencyjnych sklepach.
Rozpoczynając pozycjonowanie sklepu internetowego, należy wykonać kilka kluczowych czynności. Po pierwsze, należy upewnić się, że witryna jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Oznacza to stosowanie odpowiednich słów kluczowych i fraz w tytułach i opisach, a także łatwą nawigację po stronie. Po drugie, należy stworzyć atrakcyjną treść, która sprawi, że ludzie będą chcieli odwiedzić Twój sklep. Może to być w formie wpisów na blogu, recenzji produktów, a nawet materiałów wideo. Wreszcie, należy zadbać o promocję sklepu w mediach społecznościowych i innych kanałach online. Wykonując wszystkie te czynności, będziesz na dobrej drodze do sukcesu. Pozycjonowanie stron internetowych e-commerce daje wiele możliwości, lecz najważniejsze, by przekonać się do tego rozwiązania.
Dobre pozycjonowanie stron e-commerce może przynieść wiele korzyści, takich jak:
Poznaj główne składowe usługi pozycjonowania sklepów www:
Co można zyskać dzięki pozycjonowaniu sklepu:
Istnieje wiele czynników, które mogą wpłynąć na sukces sklepu internetowego, ale jednym z najważniejszych jest pozycjonowanie. Pozycjonowanie to proces tworzenia unikalnego wizerunku sklepu w świadomości konsumentów. Polega ono na wybraniu niszy rynkowej, a następnie promowaniu sklepu wśród tej grupy docelowej. Jeśli odpowiednio wypozycjonujesz swój sklep, o wiele łatwiej będzie Ci przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż. Jeśli jednak nie uda się odpowiednio wypozycjonować sklepu, bardzo trudno będzie wyróżnić się na tle konkurencji i wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga odpowiedniego podejścia.
Warto zatrudnić do tego profesjonalistów, którzy będą w stanie poprowadzić skuteczną kampanię pozycjonującą. Należy wybrać takie działania, które będą przynosiły efekty w postaci realnych klientów. Pozycjonowanie sklepu internetowego to nie tylko umieszczanie odpowiednich słów kluczowych na stronie. To także prowadzenie bloga i optymalizacja witryny, a także pozyskiwanie linków zewnętrznych. Dzięki pozycjonowaniu sklepu poznasz możliwości, jakie daje nam handel internetowy i wykorzystasz je do maksimum. Sklep internetowy to świetna alternatywa dla tradycyjnego sklepu. Możesz go prowadzić z dowolnego miejsca na świecie, a klienci będą mogli kupować twoje produkty bez wychodzenia z domu. Ponadto, sklep internetowy może być otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co jest niemożliwe w przypadku sklepu stacjonarnego. Aby jednak sklep internetowy był popularny i przyciągał dużo klientów, musi być dobrze widoczny w sieci, a optymalizacja strony musi być wykonana należycie. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga podjęcia kilku kluczowych kroków. Pierwszym z nich jest wybór niszy lub rynku, na którym należy się skupić. Można to zrobić, zastanawiając się, jakie produkty lub usługi są unikalne lub na które jest duże zapotrzebowanie. Po wybraniu niszy należy stworzyć markę, która będzie przemawiać do rynku docelowego. Obejmuje to opracowanie silnej nazwy, logo i tożsamości. Następnie należy zbudować stronę internetową, która będzie przyjazna dla użytkownika i zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Na koniec należy wypromować sklep za pomocą marketingu internetowego i reklamy. Kiedy mamy już za sobą stworzenie strategii e-marketingowej dla twojego sklepu online to warto zacząć myśleć poważnie na temat usług SEO. Właściwa strategia pozycjonowania sklepu internetowego w Google zależy od wielkości sklepu internetowego a także od branży, w której działa.
Do nieodłącznych elementów procesu pozycjonowania sklepu online należą:
Każdy z tych elementów w jakiś sposób wpływa na pozycjonowanie strony sklepu. Gdy prowadzisz sklep internetowy i chcesz sam zająć się tym tematem, powinieneś rozważyć jednak skorzystanie z usług profesjonalistów. Jak widać, pozycjonowanie sklepu internetowego e-commerce nie należy do najprostszych rzeczy.
Pozycjonowanie lokalne to działania marketingowe, które mają na celu wypromowanie danej firmy wśród użytkowników internetu z określonego regionu. W tym celu stosuje się odpowiednie słowa kluczowe oraz działania SEO, a także reklamy lokalne. Pozycjonowanie twojego sklepu internetowego może mieć wpływ na pozycjonowanie twojego sklepu stacjonarnego.
Pozycjonowanie sklepu internetowego może pomóc w zwiększeniu ruchu na stronie internetowej, co może przełożyć się na większą liczbę klientów odwiedzających sklep stacjonarny. Częstym zabiegiem jest tworzenie strategii SEO dla sklepu internetowego, a prócz tego profesjonalne pozycjonowanie sklepu stacjonarnego. Pozycjonowanie swojego sklepu powinieneś zacząć od SEO sklepu internetowego. Spośród tych dwóch gałęzi, jest to lepszym rozwiązaniem, ponieważ łatwiej poprawić widoczność sklepu w Google w przypadku e-commerce, niżeli sprzedaży stacjonarnej.
Pozycjonowanie sklepu internetowego to usługa wymagająca największej ilości nakładów. W porównaniu do działań dla stron usługowych czy wizytówkowych wymagane jest tu wielopłaszczyznowe podejście do tematu. Optymalizacja stron statycznych, kategorii, produktów oraz wpisów blogowych to fundament usługi jaką jest pozycjonowanie sklepu. Koszt takiej usługi uzależniony jest m.in. od konkurencji, sezonowości, wielkości asortymentu czy technologii strony.
Skoro jest to tak skuteczna, ale też popularna praktyka, na pewno chciałbyś wiedzieć, ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? Każdy właściciel platformy e-commerce zazwyczaj trzy razy ogląda monetę zanim ją wyda. W Polsce posiadanie własnej działalności gospodarczej nie jest łatwe. Trzeba liczyć każdy grosz, by biznes się opłacił. Co ciekawe, pozycjonowanie nie należy do najdroższych działań. Przez to, że jest to proces rozłożony w czasie, koszt pozycjonowania sklepu internetowego również rozkłada się w czasie. Cena pozycjonowania sklepu internetowego zależy od wielu czynników. Największy wpływ na nią ma specyfika branży, rodzaj sklepu jakiego dotyczy zlecenie, lokalizacja sklepu czy jego wielkość. Nie ma czegoś takiego jak cennik pozycjonowania. Dla każdego sklepu cennik pozycjonowania sklepu będzie wyglądał inaczej. Gdy prowadzisz swój sklep internetowy, zazwyczaj nie masz czasu na dodatkowe wyliczenia, czy niepewne zmiany. To agencji SEO jest, by przekonać Cię o słuszności działania, jakim jest pozycjonowanie stron. Nasza agencja wykona za darmo mini-audyt, który pokaże Ci, w którym miejscu się znajdujesz. Wycenimy także naszą usługę i postaramy się dostosować do wymagań nawet najbardziej wymagających klientów.
Potrzebujesz kompleksowej i dopasowanej usługi SEO dla swojej strony?
Zależy Ci na promowaniu swojego biznesu w swoim mieście lub regionie?
Posiadasz własne zasoby w firmie, które chciałbyś lepiej ukierunkować w kontekście wyników SEO?
Jesteśmy Agencją SEO, z którą klienci wiążą się na lata. Nasze działania pozwalają maksymalizować konwersje oraz zwiększać widoczność stron internetowych co przekłada się na zyski z kanałów online.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |