Pozycjonowanie lokalne

Pozyskaj dzięki pozycjonowaniu SEO nowych lokalnych klientów

Specjalistyczna Agencja SEO zajmująca się pozycjonowaniem lokalnym

Dowiedz się więcej na temat pozycjonowania Lokalnego

Lokalne SEO

Lokalne SEO to proces optymalizacji obecności w Internecie w celu przyciągnięcia większej liczby klientów z odpowiednich wyszukiwań lokalnych. Obejmuje on upewnienie się, że witryna jest widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwania, a także poprawę reputacji w sieci dzięki pozytywnym recenzjom i innym opiniom klientów. 

Lokalne pozycjonowanie stron jest ważne dla każdej firmy, która chce być widoczna dla potencjalnych klientów w swojej okolicy. Klienci często potrzebują korzystać z lokalnych usług, dlatego ukierunkowują swoje zapytania na dany obszar.

SEO w regionie

Jeśli Twoja witryna nie jest widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwania, tracisz wielu potencjalnych klientów. Jeśli zaś firma ma złą reputację w Internecie, może być jej trudno przyciągnąć nowych klientów. Są na szczęście rzeczy, które można zrobić, aby poprawić swoje lokalne SEO i reputację online.

Stosując się do kilku prostych, najlepszych praktyk, można sprawić, że firma będzie widoczna w lokalnych wynikach wyszukiwania, a potencjalni klienci będą mieli pozytywne wrażenie o jej działalności.

Lokalna strategia SEO

Nasze silne punkty

Wykonujemy usługę w oparciu 4 ważne filary pozycjonowania. W przypadku pozycjonowania lokalnego niezwykle ważne jest aby proces tworzenia treści pod dedykowane landing page był ściśle zsynchronizowany z procesem optymalizacji. Wsparciem tych działań powinien być precyzyjny link buiding oraz dogłębna analityka.

Link building
92%
Analityka
89%
Optymalizacja
95%
Content
98%

Strategia SEO dla firm lokalnych

Pozycjonowanie lokalne SEO - dla kogo?

Pozycjonowanie lokalne pozwala sprawić, że znacząco poprawi się widoczność strony internetowej twojej firmy w wynikach wyszukiwania dla wyszukiwań związanych z jej lokalizacją. Może to być korzystne dla firm, które chcą przyciągnąć lokalnych klientów, ponieważ może im pomóc w pojawieniu się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich słów kluczowych. Skuteczne pozycjonowanie lokalne jest dobre dla przedsiębiorstw, które świadczą usługi w danym regionie.

Pozwala ono dotrzeć do klientów, którzy mogą być zainteresowani tym, co ma do zaoferowania dana firma. Wiele przedsiębiorstw używa pozycjonowania lokalnego, aby poprawić swoje wyniki wyszukiwania i zwiększyć ruch na stronie internetowej. Pozycjonowanie lokalne może być bardzo skuteczne dla małych przedsiębiorstw. Jest to jeden z najbardziej popularnych sposobów promocji w Internecie. Nie będzie to odpowiednim rozwiązaniem np. dla dużych sklepów internetowych czy światowych gigantów z danej branży.

Marketing lokalny w wyszukiwarce

Jak zacząć pozycjonowanie lokalne?

Skoro już wiemy, czym jest pozycjonowanie lokalne, warto skupić się na tym, jak je wykonać. Pozycjonowanie lokalne pomoże zwiększyć widoczność twojej firmy wśród wyszukiwań lokalnych. Jest kilka rzeczy, które można zrobić, aby rozpocząć lokalne pozycjonowanie dla swojej firmy:

1. Upewnij się, że optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania lokalnego przebiegła pomyślnie. Oznacza to uwzględnienie miasta i stanu w znacznikach tytułu, opisach meta i znacznikach H1.

2. Twórz treści lokalne. Może to być w formie wpisów na blogu, infografik, a nawet list lokalnych wydarzeń. Im więcej contentu zawierającego frazy lokalne, tym lepiej.

3. Znajdź się na liście w katalogach internetowych. Dzięki temu zwiększysz swoją widoczność i potencjalni klienci będą mogli łatwiej Cię znaleźć.

4. Zadbaj o silną obecność w mediach społecznościowych. Obejmuje to aktywność na lokalnych platformach, takich jak Yelp i Foursquare.

Główne elementy lokalnego SEO

Poznaj główne składowe usługi pozycjonowania lokalnego:

Korzyści wynikające z Local SEO

Co można zyskać dzięki usłudze pozycjonowania lokalnego:

Zapytaj nas o pozycjonowanie lokalne

Wizytówka w Google Moja Firma

Dla lokalnej widoczności twojej strony internetowej, bardzo ważną kwestią jest założenie profilu w Google Moja Firma. To ostatnimi czasy najbardziej istotny obszar dla wyszukiwarki Google, a odpowiednio uzupełniony, przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie www. Na początek warto zadbać o takie informacje jak odpowiednio uzupełniona nazwa firmy, godziny otwarcia, dane kontaktowe (w tym numer telefonu), adres firmy oraz branża, w której firma działa. Wszystkie wspomniane informacje muszą pokrywać się z informacjami dostępnymi na stronie firmowej.

Należy też prawidłowo umieścić odnośnik do strony. Prócz tego, istotną rolę odgrywają opinie klientów. Można je pozyskiwać, tworząc różnego rodzaju promocje i akcje marketingowe, ale też, co oczywiste – należycie świadcząc swoje usługi. Wizytówka Google Moja Firma musi być dobrze zoptymalizowana, by pokazywać naszą lokalną firmę jako pierwszą. W przypadku jej konfigurowania, niezwykle ważne jest określenie zakresu działalności. Na koniec, warto zwrócić uwagę na działanie wizytówki w urządzeniach mobilnych. Po utworzeniu konta w usłudze Google Moja Firma, Google musi jeszcze przeprowadzić weryfikację podanych danych.

Pozycjonowanie lokalne SEO a Google Maps

Wizytówka w mapach Google ma znaczący wpływ na pozycjonowanie. Nie można wprost mówić o pozycjonowaniu w mapach Google. Powinno się używać bowiem określenia – optymalizacja. Jest to jeden z elementów pozycjonowania lokalnego strony. Zakres działań w mapach Google jest tak niewielki, że trudno porównać to z działaniami SEO. Największe znaczenie mają umieszczane, a później wyświetlane na wizytówce słowa kluczowe.

Frazy te muszą być odpowiednio dobrane pod kątem wyszukiwarki oraz naszej branży. Ciekawe frazy kluczowe powinny być poparte interesującymi, przykuwającymi uwagę zdjęciami. Mało kto wie, lecz użytkownicy często wybierają ofertę oczami. Warto zadbać o aspekt wizualny naszej wizytówki, ponieważ klienci, korzystający z geolokalizacji i będący w pobliżu naszego adresu, z automatu zobaczą wizytówkę naszej firmy w mapach Google.

Ile kosztuje lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne - koszt

Pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwania Google, cenowo nieznacznie odbiega od koszów klasycznego poprawiania pozycji w Google. Na początek należy przeprowadzić audyt SEO, w którym odniesiemy się do wszystkich zalet i wad strony internetowej twojej firmy w Google. Opracujemy też odpowiednią dla Ciebie strategię SEO. Następnie przeprowadzimy optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarki Google, a później rozpoczniemy działania local SEO. Dzięki temu pozycja strony na frazy lokalne będzie wyższa, a Ty nie będziesz musiał inwestować w Google Ads czy Facebook Ads. Wykonujemy indywidualną wycenę każdego działania, tak więc prosimy o kontakt w ceku uzyskania więcej informacji.

*Cena zazwyczaj od 1000 do 3500 pln/mc

Interesują Cię inne usługi?

Kompleksowe Usługi SEO dla firm

Pozycjonowanie stron

Potrzebujesz kompleksowej i dopasowanej usługi SEO dla swojej strony?

Pozycjonowanie sklepów

Masz zamiar rozwinąć swój e-commerce i zwiększyć jego dochody?

Strategia SEO

Posiadasz własne zasoby w firmie, które chciałbyś lepiej ukierunkować w kontekście wyników SEO?

Chcesz skorzystać z

usługi Pozycjonowania lokalnego?

Poznaj naszych klientów

Sukces na wyciągnięcie ręki

Jesteśmy Agencją SEO, z którą klienci wiążą się na lata. Nasze działania pozwalają maksymalizować konwersje oraz zwiększać widoczność stron internetowych co przekłada się na zyski z kanałów online.