- +48 503 754 391
- kontakt@imoogi.pl
- Pon-Pt: 9:30 - 17:30
Audyt SEO strony to pierwsza rzecz, o której należy pomyśleć przed przystąpieniem do pozycjonowania strony. Jako doświadczona firma audytujemy strony usługowe i wizytówkowe, witryny firm lokalnych, katalogi producenckie, portale contentowe czy serwisy ogłoszeniowe.
Audyt Pozycjonerski może wspomóc proces SEO, wskazać kierunki rozwoju lub być przyczynkiem do nawiązania współpracy z agencją. Audyty stron WWW skupiają się na wykazaniu możliwości rozwoju i ustalaniu wstępnej strategii SEO lub planu naprawczego dla procesu pozycjonowania.
Audyt SEO sklepu internetowego jest co do zasady tym samym co badanie standardowej strony usługowej. W przypadku sklepu internetowego jest to jednak bardziej pracochłonny proces z uwagi na potrzebę analizy większej ilości danych oraz osobno krat produktowych, kategorii czy stron statycznych.
Realizując audyt SEO dla ecommerce ważne jest to aby poznać branżę klienta i przenalizować dogłębnie jego konkurencję oraz specyfikę sprzedawanego asortymentu. Usługa ta powiązana jest ściśle z konsultingiem SEO przez co jest to o wiele korzystniejsza forma współpracy dla właściciela strony.
Audytujemy strony w oparciu o 4 istotne grupy tematyczne. Nasz audyt jest audytem online lecz nie jest on wykonywany przy użyciu darmowego generatora. Nasze badanie wykonywane jest przez doświadczonych specjalistów SEO i przesyłane w formie mailowej do klienta. Po audycie istnieje możliwość omówienia jego wyników (również w formie online)
Audyt SEO to kompleksowa analiza optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych. Może być wykorzystany do zidentyfikowania obszarów, w których witryna może zostać ulepszona, aby poprawić jej pozycję na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Sklep internetowy lub inna strona WWW, która chciałaby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, musi rozpocząć proces optymalizacji strony.
Warto na początku bardzo szczegółowo przeanalizować stronę internetową potencjalnego klienta, występujące na niej frazy kluczowe czy jej pozycję w wyszukiwaniach Google. Dzięki takiemu raportowi będzie wiadomo, jaka jest widoczność strony, a wykonana należycie analiza strony pokaże nam obszary, na których powinniśmy najbardziej się skupić.
Czy warto potraktować audyt SEO jako początek drogi do pozycjonowania? Jak najbardziej. Działania SEO należy rozpocząć o zbadania strony pod kątem czynników, takich jak ładowanie strony, jakość i unikalność treści, ilość podstron, poprawność adresu URL czy dobór odpowiednich fraz kluczowych. Audyt SEO jest pierwszym krokiem do poprawy widoczności witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Jest to kompleksowa analiza strony pod kątem SEO. Może ona zidentyfikować możliwości optymalizacji zarówno na stronie, jak i poza nią.
Po przeprowadzeniu audytu SEO można wykorzystać jego wyniki do stworzenia planu działania mającego na celu poprawę pozycji w wyszukiwarce. Co ciekawe, takie działania można także wykonać samemu. Wymagają one jednak wielu zaawansowanych i płatnych narzędzi, takich jak Google Search Console czy Semstorm. Audyt SEO strony internetowej warto więc zlecić specjalistom SEO z naszej firmy, którzy sprawdzą szczegółowo wspomniane wcześniej rzeczy, zbadają ruch na stronie oraz co najważniejsze – wyciągną odpowiednie wnioski.
Poznaj główne składowe usługi audytu SEO
Co można zyskać dzięki audytowi SEO:
Audyt SEO to proces oceny stanu optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych. Można go wykorzystać do zidentyfikowania obszarów, w których witryna wymaga poprawy, a także możliwości uzyskania lepszych wyników. Proces audytu rozpoczyna się od przeglądu aktualnego stanu witryny. Obejmuje on analizę kodu, treści, struktury i innych czynników wpływających na ranking witryny w wyszukiwarkach. Po zakończeniu przeglądu użytkownik będzie miał jasną wiedzę na temat tego, co należy zrobić, aby poprawić SEO swojej witryny.
Następnym krokiem jest opracowanie planu działania. Plan ten powinien zawierać zarówno cele krótko-, jak i długoterminowe, a także harmonogram realizacji. Po opracowaniu planu można przystąpić do pracy nad poprawą SEO witryny. Istnieje wiele różnych technik, które można wykorzystać do poprawy pozycji witryny w wyszukiwarkach. Niektóre z tych technik obejmują optymalizację kodu i struktury witryny, tworzenie treści o wysokiej jakości oraz budowanie linków z innych witryn. Celem audytu SEO jest pomoc w zidentyfikowaniu możliwości poprawy, tak aby można było wprowadzić niezbędne zmiany w celu poprawy pozycji witryny w wyszukiwarkach. Stosując się do powyższych wskazówek należy wyciągnąć odpowiednie wnioski i zacząć działać. Kluczowe wydaje się być rozpoczęcie pracy od obszarów, w którym mamy najwięcej do poprawy.
Zastanawiasz się jeszcze, czy warto wykonać audyt SEO? Odpowiedź jest prosta: TAK! Audyt SEO to proces oceny, czy witryna jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Dzięki kompleksowemu audytowi strony, dowiesz się, jak funkcjonuje twój internetowy dom. Audyt strony internetowej obejmuje sprawdzenie takich czynników, jak gęstość słów kluczowych, struktura witryny oraz backlinki. Celem analizy SEO witryny internetowej jest zidentyfikowanie obszarów, które wymagają poprawy w celu zwiększenia widoczności witryny i ruchu organicznego.
Na pytanie, czy warto wykonać audyt SEO odpowiedź brzmi: tak. Zdecydowanie warto przeprowadzić audyt SEO, zwłaszcza jeśli Twoja witryna nie osiąga tak dobrych wyników w rankingach wyszukiwarek, jakbyś sobie tego życzył. Audyt może pomóc zidentyfikować obszary, które wymagają uwagi, dzięki czemu można wprowadzić niezbędne zmiany i poprawić SEO witryny. W konsekwencji, twoja strona będzie wyżej w wynikach wyszukiwania Google. By jednak tak się stało, na samym początku działania, należy zrobić audyt SEO.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, ważne jest, aby upewnić się, że Twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem rankingu w wyszukiwarkach. Oznacza to, że witryna powinna być zaprojektowana w sposób ułatwiający wyszukiwarkom znalezienie i indeksowanie treści. Ponadto witryna powinna być zoptymalizowana pod kątem słów kluczowych, których potencjalni klienci będą prawdopodobnie używać podczas wyszukiwania produktów lub usług podobnych do Twoich. Kompleksowy audyt SEO pomaga zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy w Twoim sklepie online.
Audyt sklepu internetowego w Google może zapoczątkować wszelkie działania, od poprawy struktury i nawigacji witryny po tworzenie bardziej atrakcyjnych treści, wdrożenia ciekawych i unikalnych opisów produktów i zwiększenie obecności w mediach społecznościowych. Podejmując te kroki, można mieć pewność, że sklep internetowy jest widoczny dla potencjalnych klientów i że są oni w stanie znaleźć produkty lub usługi, których szukają. W przypadku działań e-commerce, już na samym starcie „wojny” z konkurencją, możemy zbudować sobie dużą przewagę.
Optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych jest procesem bardzo złożonym. Wiele agencji SEO, na czele z naszą firmą, oferuje bezpłatny audyt wstępny, który pokaże, w jakim miejscu znajduje się twoja strona. Dobrze wykonany audyt techniczny jest w stanie wskazać wiele obszarów, o których istnieniu mało kto wie.
Skoro jest to działanie niezbędne do rozpoczęcia procesu pozycjonowania, za należyte jego wykonanie warto oczywiście zapłacić. Jaka jest cena audytu SEO? Otóż rozbieżność cenowa jest bardzo duża. Nasza firma wykonuje darmowy audyt SEO strony WWW, lecz jest to podstawowy audyt. Za wersję rozszerzoną trzeba zapłacić. Analiza strony internetowej zazwyczaj nie ma podanych cen, ponieważ na to działanie składa się bardzo dużo czynników. Profesjonalny audyt może kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Nie ma jednej, jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ cena audytu SEO może się różnić w zależności od wielkości i zakresu projektu, a także poziomu doświadczenia osoby lub firmy przeprowadzającej audyt.
Potrzebujesz kompleksowej i dopasowanej usługi SEO dla swojej strony?
Zależy Ci na promowaniu swojego biznesu w swoim mieście lub regionie?
Posiadasz własne zasoby w firmie, które chciałbyś lepiej ukierunkować w kontekście wyników SEO?
Jesteśmy Agencją SEO, z którą klienci wiążą się na lata. Nasze działania pozwalają maksymalizować konwersje oraz zwiększać widoczność stron internetowych co przekłada się na zyski z kanałów online.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |